27 Aralık 2009 Pazar

Kate Moss güzellik sırlarını açıkladı!


Üçüncü parfümü "Vintage"ın lansmanı vesilesiyle, dünyanın en ünlü süper modeli ve stil ikonu Kate Moss "less is more" güzellik sırlarını açıklıyor. İşte Kate Moss'un kişisel vintage'ı ve kendisi hakkında en çok merak ettikleriniz...
36372
Sabah uyandığınızda ilk güzellik adımınız nedir?

Sadece bir duş almak. Yüzümü yıkamak ve dişlerimi fırçalamak. Herkesin yaptığı şeyler yani. Gerçekten farklı bir şey yaptığımı düşünmüyorum.

Geceleri yaptığınız rutin bir şeyler var mı?

Makyajımı çıkarmak. Gerçekten çok yorgunsam makyajımı silmeyebilirim.

Hiç tuhaf ritüelleriniz var mı?

Salatalıkla birlikte buz. soğuk su, buz ve salatalık dilimleri hazırlayıp başınızı ve bütün yüzünüzü içine koyun. Nefes almaya ihtiyacınız olduğunda başınızı çıkarın ve sonra tekrar sokun. Bunu yaklaşık 10 dakika boyunca yapın. Bu yorgunken ve çok ihtiyacınız olduğunda işe yarar bir şey.

Her gün nasıl bir makyaj uyguluyorsunuz?

Sadece maskara, allık, pudra ve gözümün etrafına biraz kahverengi duman efekti verecek kadar far.

Ve gece için daha çekici bir şey?

Siyah eyeliner seviyorum, sıvı olanını. Biraz güçlü bir şey.

Makyaj konusunda sizce bu sezon neler in, neler out?

Bilmiyorum. Görüyorsunuz her gün her şey değişiyor. Ben bir gün siyah oje sezonu, ertesi gün başka bir şey sezonu yapmı yorum. Açıkçası yarın ne yapacağımı bilmiyorum...

Peki makyajınızı geliştiriyor musunuz?

Evet, ufak oynamalar yapıyorum, sadece aynı şey üzerinde takılı kalmıyorum.

Asla kullanmayacağınız güzellik ürünü nedir?
Genelde dudak kalemi kullanmam. Ama bir çekimdeysem açıkçası kullanıyorum. Gerçi daha önce hiç kullanmadım diyebileceğim bir şey yok, her şeyi denedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder